Διασύνδεση σεξουαλικής κακοποίησης παιδιών και σεξουαλικής αγωγής
Μελετώντας το εκπαιδευτικό υλικό για τη σεξουαλική αγωγή, έχοντας παράλληλα στο μυαλό τη διασύνδεση της σεξουαλικής κακοποίησης παιδιών και της σεξουαλικής τους αγωγής που επιχειρούν οι αρμόδιοι, γεννώνται κάποια ερωτήματα όπως :
1. Η συγκεκαλυμμένη προώθηση
της παιδεραστίας (μάθημα Γ’ Γυμνασίου) λέγοντας στα παιδιά ότι κανένας δεν
πρέπει να υπόκειται σε νόμους που ποινικοποιούν τις συναινετικές σεξουαλικές
πράξεις και ότι όλα τα άτομα έχουν δικαίωμα στη σεξουαλική αυτονομία χωρίς
αυθαίρετες παρεμβάσεις, αποσιωπώντας παντελώς το θέμα ηλικίας, προστατεύει ή
ωθεί τα παιδιά στην κακοποίηση τους;
2. Τι σχέση έχει η σεξουαλική
αγωγή, η οποία σύμφωνα με τους αρμοδίους θα προστατέψει τα παιδιά από τη
σεξουαλική κακοποίηση, με τα σεξουαλικά δικαιώματα των εργαζομένων στη
βιομηχανία του σεξ (υλικό Γ’ Γυμνασίου);
3. Πώς η αποδόμηση της
έννοιας της πυρηνικής οικογένειας (μάθημα Β’ Δημοτικού) ή των υποτιθέμενων
στερεοτύπων των φύλων (αντρική/γυναικεία συμπεριφορά) (μαθήματα Γ’Δημοτικού και
Β΄Γυμμνασίου) θα εξοπλίσει τα παιδιά με μηχανισμούς αυτοάμυνας έναντι της
σεξουαλικής κακοποίησης;
4. Το να μαθαίνουν τα παιδιά
για τη διεμφυλικότητα και ότι αυτή είναι εντάξει να συμβαίνει (μάθημα Β’
Γυμνασίου), πώς τα προστατεύει από τη σεξουαλική κακοποίηση;
Μήπως η σεξουαλική κακοποίηση και η υπερπροβολή
της, είναι η άκρη του δόρατος προώθησης της ιδεολογίας των ΛΟΑΤ στην Κύπρο,
αφού άλλοι τρόποι (απροκάλυπτης) προώθησης της θα προκαλούσαν μαζικές
αντιδράσεις;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου