Ναι στην ορθή σεξουαλική αγωγή

Ξεκαθαρίζουμε ότι δεν είμαστε εναντίον της σεξουαλικής αγωγής γιατί αυτή αποτελεί μέρος της όλης αγωγής που δίνουμε στα παιδιά μας. Η σεξουαλική αγωγή είναι ένα θέμα ιερό, πολύ λεπτό, ευαίσθητο και πολύπλευρο και πρέπει να το προσεγγίζουμε με σεβασμό και εξατομικευμένα, αφού το κάθε παιδί είναι μοναδικό με τις δικές του ευαισθησίες και ιδιοσυγκρασία. Είμαστε εναντίον της σημερινής παρεχόμενης σεξουαλικής αγωγής στα σχολεία, γιατί προβάλλει συγκεκριμένη ιδεολογία και γιατί αντιμετωπίζει ισοπεδωτικά τα παιδιά μας.

Σημειώνουμε ότι χρησιμοποιούμε την επικρατούσα ορολογία "σεξουαλική αγωγή" αντί της ορθής "διαφυλική αγωγή" για σκοπούς καλύτερης επικοινωνίας.



Κυριακή 22 Απριλίου 2018

Σύνδεσμος "Γυναίκες υπέρ της ζωής" - Λέμε ΝΑΙ στη ζωή





Δημοσιεύουμε τις θέσεις του Συνδέσμου "Γυναίκες υπέρ της ζωής" οι οποίες είναι καταγραμμένες σε τρίπτυχο έντυπο. Αποτελούν ουσιαστικά και τα αντεπιχειρήματα τους στα επιχειρήματα των θιασωτών των εκτρώσεων.



Λέμε ΟΧΙ στην έκτρωση!
Λέμε ΟΧΙ στον θάνατο!
Λέμε ΝΑΙ στη ζωή! 


Το αγέννητο παιδί


  • Το έμβρυο από την πρώτη στιγμή της γονιμοποίησης είναι ένας ζωντανός ανθρώπινος οργανισμός που αναπτύσσεται.  Στις 22 μέρες αρχίζει να χτυπά η καρδιά.  Στις 43 μέρες μπορούν να επισημανθούν τα κύματα του εγκεφάλου.  Στις 8 εβδομάδες διαθέτει όλα τα όργανά του.
  • Το έμβρυο είναι μικρό και όχι πλήρως αναπτυγμένο.  Όμως δεν παύει να είναι άνθρωπος. Τα παιδιά δεν είναι πλήρως αναπτυγμένα σε σχέση με τους ενήλικες.  Οι περισσότερες γυναίκες είναι μικρότερες σε μέγεθος από τους άνδρες.  Μήπως γι’ αυτόν το λόγο τα παιδιά και οι γυναίκες είναι λιγότερο άνθρωποι;
  • Δεν έχει σημασία αν ένα παιδί ζει μέσα στην κοιλιά της μητέρας του ή έξω από αυτή.  Μήπως το να είσαι έξω από ένα σπίτι σε κάνει περισσότερο άνθρωπο από το να είσαι μέσα στο σπίτι;
  • Δεν έχει σημασία αν το έμβρυο είναι εξαρτημένο από τη μητέρα του.  Και το βρέφος είναι εξαρτημένο από τη μητέρα του.  Επίσης πολλοί ενήλικες με διάφορα προβλήματα (π.χ. Αλτσχάιμερ) είναι εξαρτημένοι από άλλους.  Μήπως πρέπει να τους θεωρούμε λιγότερο ανθρώπους;
  • Το έμβρυο στα πρώτα στάδια της ζωής του δεν έχει την εμφάνιση ενός σχηματισμένου ανθρώπου.  Όμως δεν παύει να είναι άνθρωπος.  Είναι ρατσιστικό να κρίνουμε τους ανθρώπους από το «πως φαίνονται».  Παρ΄ όλα αυτά, αν δούμε ένα έμβρυο, ήδη από τις 8 βδομάδες θα διαπιστώσουμε ότι φαίνεται ένα μικρό μωρό.


  • Ο όρος «ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη» είναι απάνθρωπος! Όταν μιλούμε για ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη, σημαίνει ότι θεωρούμε ότι κάποιοι άνθρωποι είναι ανεπιθύμητοι. Ως πρώην έμβρυα θεωρούμε ότι όρος «ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη» μας πλήττει προσωπικά.  Δεν επιτρέπουμε σε κανέναν να θεωρεί εμάς ή οποιονδήποτε συνάνθρωπο μας ως «ανεπιθύμητο».


Οι δύσκολες περιπτώσεις


  • Σε περίπτωση εγκυμοσύνης που προέκυψε από βιασμό η γυναίκα χρειάζεται στήριξη, για να φέρει στον κόσμο το παιδί της και να το μεγαλώσει.  Εναλλακτικά μπορεί να το δώσει για υιοθεσία.  Το παιδί δεν φταίει σε τίποτα, για να τιμωρηθεί με θανατική ποινή.
  • Η έκτρωση δεν απαλύνει το τραύμα στην ψυχή μιας γυναίκας που υπέστη βιασμό.  Αντιθέτως προσθέτει ακόμη μια πληγή στην ήδη τραυματισμένη ψυχή της.
  • Εάν μια ανήλικη μείνει έγκυος, χρειάζεται τη συμπαράσταση μας, για να γεννήσει το παιδί της.  Εάν δεν μπορεί να το μεγαλώσει η ίδια, μπορεί να το δώσει για υιοθεσία.  Η έκτρωση θα τραυματίσει ανεπανόρθωτα την ψυχή του νεαρού κοριτσιού.
  • Είναι φοβερά απάνθρωπο να σκοτώνουμε τα παιδιά που ενδεχομένως να γεννηθούν με κάποιο παθολογικό πρόβλημα.  Μόνο οι υγιείς έχουν δικαίωμα να ζουν;  Με το ίδιο σκεπτικό πρέπει να σκοτώνουμε και όσα παιδιά ή ενήλικες είναι ανάπηροι ή έχουν νοητική καθυστέρηση.
  • Εάν η εγκυμοσύνη προκαλεί μια επιβάρυνση στην υγεία της μητέρας, είναι καθήκον των ιατρών να τη βοηθήσουν να διαχειριστεί με τον καλύτερο τρόπο το πρόβλημα αυτό και όχι να καταφεύγουν στη βίαιη θανάτωση ενός ανυπεράσπιστου παιδιού.
  • Στην περίπτωση που πραγματικά κινδυνεύει να χαθεί ζωή της μητέρας (ή και των δύο, μητέρας και παιδιού), ο σεβασμός προς την ανθρώπινη ζωή επιβάλλει να σώσουμε τουλάχιστον τη μια ζωή.  Αν πεθάνει η μητέρα, το έμβρυο στις πλείστες των περιπτώσεων δεν μπορεί να ζήσει.  Επιπλέον ένα ενήλικας έχει υποχρεώσεις που ένα μικρό παιδί δεν έχει.  Γι’ αυτό εξ ανάγκης επιλέγουμε τη ζωή της μητέρας.
  • Πολύ λίγες εκτρώσεις γίνονται λόγω των πιο πάνω δύσκολων περιπτώσεων.  Πάρα πολλές εκτρώσεις γίνονται μόνο και μόνο επειδή κάποιοι – άνδρες και γυναίκες – προτιμούν μια «άνετη» και «εύκολη» ζωή.  Είναι απάνθρωπο να σκοτώνουμε τα παιδιά μας, για να ζούμε εμείς άνετα.
 
 Τα δικαιώματα της γυναίκας

  • Το αγέννητο παιδί είναι ένας ξεχωριστός άνθρωπος που φιλοξενείται στο σώμα της μητέρας.  Δεν είναι κομμάτι του σώματός της.
  • Όταν σκεφτούμε ότι οι γυναίκες χρησιμοποιήθηκαν σαν αντικείμενο και κτήμα του άνδρα, είναι υποτιμητικό για εμάς τις γυναίκες να θέλουμε να χρησιμοποιούμε τα παιδιά μας σαν αντικείμενα και κτήματά μας, που μπορούμε να τα ξεφορτωθούμε όπως νομίζουμε.
  • Όποιος ισχυρίζεται ότι είναι «δικαίωμα» και «επιλογή» της γυναίκας να σκοτώνει αθώα, ανυπεράσπιστα παιδιά υποτιμά κα εξευτελίζει φοβερά εμάς, τις γυναίκες.  Δεν διανοούμαστε ότι μπορεί να υπάρχει τέτοιο «δικαίωμα» και τέτοια «επιλογή».
  • Η έκτρωση είναι εναντίον της γυναίκας!  Αυτό που χρειάζονται ο γυναίκες είναι ισχυρή νομοθεσία που να προστατεύει τη μητρότητα, αυξημένα επιδόματα μητρότητας, εκτεταμένες εργασιακές ή ακαδημαϊκές άδειες μητρότητας και πολλά άλλα.  Το κράτος, όταν προτείνει ως εύκολη λύση τη δωρεάν έκτρωση, υποκρίνεται και αρνείται να αναλάβει τις ευθύνες του.  Οι γυναίκες αξίζουν κάτι πολύ καλύτερο από τη βία των εκτρώσεων.
  • Η έκτρωση ευνοεί εκείνους τους άνδρες που χαρακτηρίζονται από ασύστολη σεξουαλική συμπεριφορά.  Όσο η έκτρωση θεωρείται παράνομη και έχει οικονομικό κόστος, οι άνδρες αναγκάζονται να είναι πιο υπεύθυνοι απέναντι στις γυναίκες.
  • Οι γυναίκες που έκαναν έκτρωση έχουν αυξημένες πιθανότητες να προσβληθούν από καρκίνο του μαστού, διάτρηση της μήτρας, θρόμβωση, μελλοντική στείρωση, καθ’ έξιν αποβολή, πρώιμο και πρόωρο τοκετό, εξωμήτρια εγκυμοσύνη κ.α.
  • Στην Ψυχολογία είναι γνωστό το «μετεκτρωτικό σύνδρομο», μια διαταραχή μετατραυματικού άγχους.  Οι γυναίκες που έκαναν έκτρωση έχουν αυξημένες πιθανότητες για κατάθλιψη, διατροφικές διαταραχές, απόπειρες αυτοκτονίας, χρήση ναρκωτικών κ.ά.
  • Η έκτρωση είναι υπεύθυνη για τη γενοκτονία των κοριτσιών και μείωση του γυναικείου φύλου! Παγκοσμίως τα κορίτσια είναι 113 έως 200 εκατομμύρια λιγότερα από τα αγόρια λόγω των εκτρώσεων που γίνονται με κριτήριο το φύλο!

Έκτρωση και κοινωνία

  • Εάν μια πράξη είναι εκ φύσεως κακή, δεν δικαιολογούμαστε να τη νομιμοποιούμε, επειδή την κάνουν πολλοί ή επειδή μέχρι τώρα το κράτος δεν έκανε ό,τι έπρεπε να κάνει για να τη σταματήσει.  Είναι ευθύνη του κράτους να εξεύρει τρόπους που να εμποδίζουν την ανθρωποκτονία των εκτρώσεων.  Ο νόμος είναι παιδαγωγούσα αρχή.  Ο νόμος διδάσκει τι είναι καλό και τι κακό.  Γι’ αυτό η έκτρωση πρέπει να παραμείνει ποινικό αδίκημα.  Εάν η έκτρωση παύσει να θεωρείται παράνομη, θα μπορούν οι υποστηρικτές της να τη διαφημίζουν ως «επιλογή» και «δικαίωμα».
  • Είναι απαράδεκτο να υποστηρίζουμε ότι θα νομιμοποιήσουμε δολοφονικές πράξεις και θα επιχορηγούμε από το δημόσιο ταμείο, δήθεν για να «διασφαλίσουμε» ότι θα γίνονται κάτω από «υγιεινές» συνθήκες.  Μπορούμε να διανοηθούμε ότι θα έχουν «υγιεινές» δολοφονίες;!  Με το ίδιο σκεπτικό θα πρέπει το κράτος να αποποινικοποιήσει την πορνεία και να δημιουργήσει δημόσιους, νόμιμους και δωρεάν χώρους πορνείας, για να «διασφαλίζει» ότι θα τηρούνται οι κανόνες προστασίας από τα αφροδισιακά νοσήματα!  Μπορούμε να διανοηθούμε κάτι τέτοιο;  Όχι βέβαια!
  • Μερικοί ισχυρίζονται ότι ενδεχομένως κάποιες γυναίκες καταφεύγουν στην κατεχόμενη Κύπρο για να κάνουν έκτρωση ή για να πάρουν εκτρωτικά φάρμακα.  Γι’ αυτό διατείνονται ότι είναι καλύτερο να γίνονται οι εκτρώσεις νόμιμα και δωρεάν στην ελεύθερη Κύπρο.  Όμως, εάν κάτι είναι κακό, δεν επιτρέπεται η νομιμοποίηση και η δωρεάν παροχή του από το κράτος, απλά και μόνο για να μπορούν να κάνουν οι άνθρωποι το κακό κάτω από λιγότερο επικίνδυνες διαδικασίες.  Μήπως, εκτός από τις εκτρώσεις, το κράτος προτίθεται να διανέμει δωρεάν κροτίδες, για να μην αγοράζουν οι ταραχοποιοί φθηνές και κακής ποιότητας κροτίδες από τα κατεχόμενα;
  • Υπάρχουν πάρα πολλά φάρμακα και πάρα πολλές ιατρικές υπηρεσίες που το κράτος δεν παρέχει δωρεάν στους πολίτες, οι οποίοι αναγκάζονται να τα αγοράζουν πανάκριβα.  Κάποιοι μπαίνουν στον πειρασμό να τα αγοράζουν φθηνότερα από τα κατεχόμενα.  Εμείς σαφώς αποδοκιμάζουμε οποιεσδήποτε αγορές από τα κατεχόμενα.  Όμως διερωτόμαστε:  Γιατί το κράτος δεν τα παρέχει όλα δωρεάν;  Γιατί τόσο ενδιαφέρον επιλεκτικά και μόνο για τις εκτρώσεις;
  • Η δολοφονία αθώων ανυπεράσπιστων παιδιών δεν είναι προσωπικό ζήτημα.  Ως φορολογούμενοι δίνουμε χρήματα στο κράτος.  Οι εκτρώσεις θα γίνονται με τα χρήματά μας.  Έχουμε ισχυρή συνειδησιακή αντίρρηση!
  • Η κοινή λογική λέει ότι, όταν κάτι είναι νόμιμο, δωρεάν και εύκολα προσβάσιμο, αυξάνεται η χρήση του, δεν μειώνεται.  Νόμιμες και δωρεάν εκτρώσεις σημαίνει περισσότερες εκτρώσεις.  Αυτοδολοφονούμαστε ως έθνος! Ο δείκτης γονιμότητας των Ελληνοκυπρίων είναι κάτω από το όριο αναπλήρωσης του πληθυσμού.  Με μαθηματική ακρίβεια σβήνουμε….
  • Δεν δεχόμαστε ότι η αντίθεση στην έκτρωση είναι αποκλειστικά θρησκευτικό ζήτημα.  Η Διεθνής Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Παιδιού (άρθρο 4) λέει:  «Ειδική φροντίδα και προστασία πρέπει να παρέχεται τόσο στο παιδί όσο και στη μητέρα του συμπεριλαμβανομένης της προγεννητικής και μεταγεννητικής φροντίδας».  Κάθε άνθρωπος, ανεξαρτήτως θρησκευτικών πεποιθήσεων πρέπει να προασπίζεται αυτές τις αρχές.   


  




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου