ΕΜ-ΦΥΛΕΣ (ή «ΕΚ-ΦΥΛΕΣ»;)
ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ!
Σάλος έχει δημιουργηθεί τους τελευταίους μήνες από την απόφαση του Υπουργείου Παιδείας να επιβάλει και μάλιστα υποχρεωτικά1 τη διεξαγωγή στα Γυμνάσια της Χώρας «Θεματικής Εβδομάδας» με γενικό τίτλο: «Σώμα και Ταυτότητα».
Σύμφωνα με τις οδηγίες του «Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής» του Υπουργείου Παιδείας: «Η υλοποίηση της Θεματικής Εβδομάδας αφορά όλα τα Γυμνάσια της χώρας. Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας αυτής θα διοργανωθούν σε κάθε σχολείο ενημερωτικές δράσεις και δραστηριότητες στους εξής βασικούς άξονες: α) «Διατροφή και ποιότητα ζωής», β) «Πρόληψη εθισμού και εξαρτήσεων» και γ) «Έμφυλες ταυτότητες». Το σχολείο λαμβάνει μέριμνα ώστε οι δραστηριότητες που θα αναπτύξει στο πλαίσιο της Θεματικής εβδομάδας να καλύπτουν και τους τρεις βασικούς άξονες. Ωστόσο ο Σύλλογος Διδασκόντων έχει τη δυνατότητα να επιλέξει σε ποιες από τις επιμέρους θεματικές κάθε άξονα να επικεντρωθεί, καθώς και το χρόνο που θα αφιερώσει στην κάθε θεματική». Οι έντονες ενστάσεις και διαμαρτυρίες2 αφορούν στο τρίτο σκέλος αυτής της εβδομάδας, που αφορά τις «Έμφυλες ταυτότητες». [Το σκέλος αυτό χωρίζεται στις εξής τέσσερις (4) υποενότητες: ● Σωματικές αλλαγές στην εφηβεία ● Βιολογικό και κοινωνικό φύλο(!) ●Αποδομώντας τα έμφυλα στερεότυπα (!) ● Ανθρώπινα δικαιώματα και δικαιώματα των γυναικών].
Ερωτάμε και εμείς τους υπευθύνους, μαζί με το Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. Κοσμά και τους Ιερείς της Μητροπόλεως του: «Πάνω σε ποια έγκυρη επιστημονική βάση κινούνται αυτές οι πρωτοβουλίες; Από πότε μια θεωρία περί διαφοράς μεταξύ βιολογικού και κοινωνικού φύλου είναι επιστημονικά αποδεδειγμένη ώστε να τη διδάσκεται ο ανήλικος μαθητής; Που είναι οι αρμόδιοι επιστήμονες, παιδοψυχολόγοι, κοινωνιολόγοι, να πιστοποιήσουν τον τρόπο, το περιεχόμενο και τη διαδικασία; Ποιοι θα τα διδάξουν αυτά και με πια κριτήρια στα παιδιά; Τι είδους ανατριχιαστικά πειράματα είναι αυτά σε βάρος ανηλίκων μαθητών; Ρωτήθηκαν μήπως οι υπεύθυνοι γονείς, αν θέλουν τα ανήλικα παιδιά τους να αποδομήσουν τις «έμφυλες ταυτότητες» και ποιοι είναι αυτοί που θα τους τις αποδομήσουν; Με τι θα τις αντικαταστήσουν;»3
Γράφει σχετικά ο σεβαστός π. Βασίλεος Βολουδάκης: «Παρακάμπτουμε τα δύο πρώτα ζητήματα της Υπουργικής τριπλέτας, τα οποία ετέθησαν σαν «προπέτασμα καπνού» για να μην φανή πού χτυπητά το «τρίτο και φαρμακερό», το επαίσχυντο ζήτημα, των λεγομένων «Έμφυλων Ταυτοτήτων»(!) – αλήθεια, υπάρχουν και άφυλες ταυτότητες; - του οποίου υπογραμμίζουμε την επικινδυνότητα, δεδομένου ότι επιδιώκει να διδάξει στους μαθητές και στις μαθήτριες, όχι μόνο να αποδέχονται ως απολύτως φυσιολογικές τις τυχόν διαστροφές και σεξουαλικές ανωμαλίες των συμμαθητών και συμμαθητριών τους, αλλά να αμφισβητούν και αυτό ακόμη το δικό της βιολογικό φύλο (!), αναζητώντας κάποιο άλλο φύλο, που τυχόν να τους … ταιριάζει περισσότερο! Ο κ. Υπουργός εισηγείται προς διδασκαλίαν των μαθητών και όχι προς αποφυγήν, ότι κάλλιστα, κάθε φυσιολογικός άνθρωπος μπορεί να έχει ταυτόχρονα δύο φύλα (!). Ένα βιολογικό από γεννησιμιού του και ένα κοινωνικό, από επιλογή του!».4
Πίσω από όλη αυτή την «εναγώνια» προσπάθεια του Υπουργείου να «διαφωτίσει» τα παιδιά μας και μάλιστα την ευαίσθητη ηλικία των 12-14 ετών, για το «δικαίωμα στη (σεξουαλική) διαφορετικότητα», μήπως υποκρύπτεται η «δημιουργία-κατασκευή» και η «αποδοχή» του «ουδέτερου» φύλου (ούτε αγόρι, ούτε κορίτσι) ή του «δικαιώματος» των παιδιών να (αυτό)προσδιορίζουν τα ίδια οι γονείς τους το τι φύλο θέλουν να είναι; Ήδη στο εξωτερικό, εδώ και αρκετά χρόνια, έχουν ξεκινήσει διαμάχες για τα «δικαιώματα» των παιδιών του «ουδέτερου» φύλου ή διαφορετικού φύλου απ’ αυτό που γεννήθηκαν (διεμφυλικά!!!).5 Τραγικό το παράδειγμα ενός αγοριού που αποφάσισε ότι είναι κορίτσι(!) και χρησιμοποιούσε τις τουαλέτες των κοριτσιών στο σχολείο του. Διαβάζουμε το σχετικό ρεπορτάζ:
« Η Τζέσικα Ντέρλινγκ, που έχει γεννηθεί αγόρι, διαμαρτυρήθηκε όταν η διευθύντρια του γυμνασίου Χαντς Ίστ στη μικρή κοινότητα Μίλφορντ Στέισον της είπε ότι θα της επιβάλει 24ωρη αποβολή διότι χρησιμοποίησε τα αποχωρητήρια για τα κορίτσια και την απείλησε με λήψη περαιτέρω μέτρων εάν συνεχίσει.
«Η μητέρα της διεμφυλικής(!) μαθήτριας, Τζούντι Ντουάιερ ενημερώθηκε από τη διεύθυνση του Γυμνασίου ότι η νεαρή αντιμετωπίζει οριστική αποβολή από το γυμνάσιο εάν συνεχίσει να το πράττει. Η Ντουάιερ δήλωσε «σοκαρισμένη και πληγωμένη» από την απόφαση. Ωστόσο το περιφερειακό σχολικό συμβούλιο ακύρωσε την απόφαση αποβολής της μαθήτριας.
«Η διεμφυλική μαθήτρια δήλωσε στις κάμερες ότι σοκαρίσθηκε από την σεξιστική (!) διάκριση της διεύθυνσης του σχολείο της και θέλει να ζει μια φυσιολογική ζωή σαν μαθήτρια. Η μητέρα της έκανε έκκληση να εξεταστεί το θέμα, ώστε να μην γίνονται διακρίσεις για φυλομεταβατικά παιδιά (!). Μια φίλη της μαθήτριας είπε ότι τα άλλα κορίτσια διαμαρτύρονταν συνεχώς, διότι η Τζέσικα χρησιμοποιούσε τα αποχωρητήρια των κοριτσιών…».6 Αυτά τα πρότυπα θέλουμε να προβάλουμε στα παιδιά μας;… Και μη νομίσει κανείς ότι όλα αυτά γίνονται μακριά από εμάς και δεν πρόκειται να έρθουν και στη Χώρα μας!
Ήδη οργανώνονται ειδικά συνέδρια και σεμινάρια με τις «ευλογίες» του Υπουργείο Παιδείας και μάλιστα σε σχολικό χώρο. Πρόσφατο χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η διοργάνωση διήμερου συνέδριου (10-11 Μαρτίου 2017 στο 66ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών (εκτός ωρών λειτουργίας του σχολείου), από τη «Μη Κυβερνητική Οργάνωση» (ΜΚΟ) «Πολύχρωμο Σχολείο»7 και το Σύλλογο Διδασκόντων του Δημοτικού σχολείου, με θέμα: «Καλές Πρακτικές για τη διαμόρφωση ενταξιακού (συμπεριληπτικού) σχολικού πλαισίου πάνω σε θέματα σεξουαλικού προσανατολισμού, ταυτότητας φύλου, έκφρασης φύλου και χαρακτηριστικών φύλου». Διαβάζουμε σχετικά στην εφημ. «Δημοκρατία» (Σάββατο, 11.3.2017, σελ. 1 και 15):
ΣΧΟΛΕΙΑ ομοφυλοφιλίας ΜΕ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Παρακμιακό συνέδριο-φιέστα για δασκάλους και καθηγητές από ομάδα εκπαιδευτικών με στόχο την προώθηση της «διαφορετικότητας». Διαφήμισε με εγκύκλιο την εκδήλωση-ντροπή ο Γενικός Γραμματέας Ιωάννης Παντής».
Βέβαια, σύμφωνα με τη θεματική εβδομάδα, στα πλαίσια της «αποδόμησης των έμφυλων στερεοτύπων» δεν θα έπρεπε να μας ενοχλεί το «θέαμα» του άντρα με τις γόβες…! Και για να μην μείνουμε μόνο στις παράξενες «στιλιστικές» επιλογές κάποιων από τους συμμετέχοντες και σπεύσουν να μας κατηγορήσουν για «ρατσισμό»8, αλλά και στην «ασάφεια» των λέξεων στο θέμα του συνεδρίου («καλές πρακτικές», «συμπεριληπτικού» κλπ), παραθέτουμε, από το «ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ σε ζητήματα Σεξουαλικού Προσανατολισμού, Ταυτότητα Φύλου και Χαρακτηριστικών Φύλου», που διαθέτει σε ηλεκτρονική μορφή η εν λόγω ΜΚΟ «Πολύχρωμο Σχολείο», ένα μικρό απόσπασμα από τι ακριβώς έχουν υπόψη τους να περάσουν στα παιδιά μας (οι έντονες υπογραμμίσεις είναι δικές μας):
«Προσωπική έκφραση και χρήση γλώσσας.
- Σεβαστείτε την ταυτότητα φύλου των παιδιών κάθε στιγμή. Πάντα να απευθύνεστε στα παιδιά χρησιμοποιώντας το όνομα της αρεσκείας τους (και την αντωνυμία φύλου) και επιτρέψτε σ’ αυτά να ντύνονται ανάλογα με τις επιλογές τους (στα πλαίσια της ευπρέπειας) καθώς και να κάνουν χρήση της τουαλέτας, στην οποία αισθάνονται πιο άνετα (σ.σ.: σας θυμίζει κάτι αυτό!). Ενθαρρύνετε και προάγετε ρητά μια συμπεριληπτική στάση απέναντι στον τρόπο που εκφράζεται το κάθε παιδί. Αυτό θα είναι ένα ξεκάθαρο μήνυμα προς τα τρανς παιδιά, που δεν ταυτίζονται με τα κυρίαρχα πρότυπα φύλου, ότι το περιβάλλον τους εκτιμά και τους αποδίδει ίση αξία με τα υπόλοιπα παιδιά.
Επιπλέον συμβουλές.
- Αποφεύγετε να χωρίζετε ή να ομαδοποιείτε τα παιδιά με βάση το φύλο. Επιλέξτε άλλους τρόπους ομαδοποίησης, αν χρειαστεί, όπως αριθμούς ή χρώματα τα οποία δεν στηρίζουν έμφυλους διαχωρισμούς.
- Χρησιμοποιείτε συμπεριληπτική γλώσσα. Χαιρετάτε την τάξη με τρόπο όπως «καλημέρα παιδιά» αντί για «καλημέρα αγόρια και κορίτσια». Προτιμάτε τις λέξεις «γονείς/γονέας» και/ή «κηδεμόνας», από «μητέρα» και «πατέρας»9, έτσι ώστε να απευθύνεστε και σε ένα εύρος διαφορετικών μορφών οικογένειας.
- Όπου είναι δυνατόν, αποφεύγετε να περιλαμβάνετε το φύλο ως κατηγορία σε ερωτηματολόγια ή αιτήσεις. Όταν κάτι τέτοιο απαιτείται, προτιμήστε να δώσετε μια ακόμα επιλογή ως κατηγορία για συμπλήρωση με την ονομασία “άλλο”». (Άραγε, ποιο «άλλο»; Ασφαλώς εννοούν το λεγόμενο «ουδέτερο» ή «τρίτο» φύλο)!
Απευθύνουμε έκκληση στους υπευθύνους να αναλογιστούν τις τραγικές συνέπειες που θα έχει η επιβολή αυτών των προβληματικών και ψυχοπαθολικών πρακτικών στην ψυχοσύνθεση των νέων παιδιών-μαθητών μας (μόλις 12-14 ετών) και να αποσύρουν το εν λόγω πρόγραμμα, ως προς το σκέλος «έμφυλες ταυτότητες». Ταυτόχρονα, όμως, όλοι μας, γονείς και εκπαιδευτικοί, καλούμαστε να αρθούμε στο ύψος των περιστάσεων και να αντιδράσουμε με όλα τα νόμιμα μέσα στην προσπάθεια της αντισυνταγματικής «επιβολής» οποιασδήποτε μορφής «σεξουαλικής» διαπαιδαγώγησης των παιδιών μας, με την οποία, σαν Ορθόδοξοι και Έλληνες, διαφωνούμε. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ενώπιον του Νόμου, αλλά και, το σπουδαιότερο, έναντι του Θεού, εμείς οι γονείς είμαστε υπεύθυνοι και εμείς θα λογοδοτήσουμε για τη διαπαιδαγώγηση των παιδιών μας και όχι το Κράτος ή το Σχολείο.
Γι’ αυτό, όποιος γονέας/κηδεμόνας επιθυμεί, μπορεί να «κατεβάσει» από το διαδίκτυο έντυπη «Δήλωση Απαλλαγής» του παιδιού του από τον άξονα της θεματικής εβδομάδος, που αφορά τις «έμφυλες ταυτότητες», να τη συμπληρώσει και να την καταθέσει στη διεύθυνση του Σχολείου. Προσοχή! Σύμφωνα με έγκριτους νομικούς, είναι παράνομη η άρνηση του διευθυντή του Σχολείου να παραλάβει τη δήλωση.10
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
1. Αξιοσημείωτο είναι ότι, ενώ η παρουσία
των μαθητών στην «Θεματική εβδομάδα», σύμφωνα με δήλωση του Υπουργού , είναι
υποχρεωτική, η παρουσία τους στις σχολικές εκδηλώσεις τια τους Αγίους Τρείς
Ιεράρχες (σύμφωνα με τις φετινές οδηγίες του Υπουργείου) ήταν προαιρετική! Τα σχόλια νομίζουμε ότι είναι περιττά!...
2.
Έντονα
αντέδρασαν: ●οι Σεβ. Μητροπολίτες Πειρεαιώς κ. Σεραφείμ, Αιτωλίας κ. Κοσμάς,
Σιατίστης κ. Παύλος, Πατρών κ. Χρυσόστομος, Γλυφάος κ. Παύλος, Φλωρίνης κ.
Θεόκλητος, Φθιώτιδος κ. Νικόλαος, Κυθήρων κ. Σεραφείμ, Καλαβρύτων κ. Αμβρόσιος
κ.α. ● Δημοτικά Συμβούλια, όπως αυτό του Δήμου Κορινθίων ● Τοπικοί Σύλλογοι
Γονέων-Κηδεμόνων και Εκπαιδευτικών ● Ορθόδοξοι Σύλλογοι και Σωματεία, όπως
Σύλλογοι της Λάρισας, της Θες/νίκης κ.α. ● Πολλοί Εκπαιδευτικοί της
στοιχειώδους και μέσης εκπαιδεύσεως και πανεπιστημιακοί. (Βλ. http://aktines.blogspot.gr/2017/03/blog-post_62.html).
4.
π.
Βας. Βολουδάκης, «Το Μάθημα των Θρησκευτικών, οι «ΕΜΦΥΛΕΣ/ΕΚΦΥΛΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ»,
και η ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΦΘΟΡΑ!», περιοδ. Ιερού Ναού Αγίου Νικολάου Πευκακίων-Αθήνα: «Ενοριακή
Ευλογία», αρ. τ. 175, Μάρτιος 2017, σελ. 99-101, βλ. και www.agnikolaos.gr/images/stories/ee/2017/175.pdf
5.
«Ομοφυλοφιλία:
Δεν υπάρχει «ουδέτερο φύλο», λέει Νευροεπιστήμονας. Τα πρότυπα συμπεριφοράς στους άνδρες και στις
γυναίκες έχουν βιολογική προέλευση και η μανία του «ουδέτερου φύλου» είναι
μάταιη έναντι της πραγματικότητας, λέει η Dr. Debra W. Soh, νευροεπιστήμονας και ερευνήτρια
σε θέματα σεξ στο Πανεπιστήμιο του Γιόρκ στο Τορόντο…η επιστημονική
πραγματικότητα είναι ότι είναι μάταιο να αντιμετωπίζεις τα παιδιά ως λευκές
πλάκες χωρίς προκαθορισμένα χαρακτηριστικά.
Η βιολογία παίζει ρόλο…» (www.orthodoxia.online, 10.2.2017). Πόσο σοφά δημιούργησε ο Πανάγαθος Θεός τον
άνθρωπο! «…και εποίησεν ο Θεός τον άνθρωπον, κατ’ εικόνα Θεού εποίησεν αυτόν,
άρσεν και θήλυ εποίησεν αυτούς» (Γεν. 1,27), ίσους, αλλά όχι όμοιους.
Συγκλονιστική είναι η περίπτωση ενός αγοριού που εξαναγκάστηκε να μεγαλώσει ως
κορίτσι. Λόγω κάποιου ιατρικού
ατυχήματος στα γενετικά του όργανα, οι γονείς του «απευθύνθηκαν σε έναν
ψυχολόγο τον John
Money
του Πανεπιστημίου Johns
Hopkins
στη Βαλτιμόρη, ο οποίος ήταν πεπεισμένος ότι τα αγόρια θα μπορούσαν να
εκπαιδευτούν για να γίνουν κορίτσια. Ο
ψυχολόγος υποστήριζε την θεωρία ότι η εκπαίδευση και το γύρω περιβάλλον
καθορίζουν την ταυτότητα του φύλου των παιδιών, παρά οι βιολογικοί παράγοντες
και το DNA. Ισχυριζόταν ότι ο κάθε άνθρωπος γεννιέται με
ουδέτερο φύλο και αυτό προσδιορίζεται καθώς μεγαλώνουμε προς την ταυτότητα της
γυναίκας ή του άνδρα …»! Έτσι, στην
τρυφερή ηλικία των 21 μηνών προέβησαν σε επέμβαση «αλλαγής» φύλου. Παρόλα αυτά, κι ενώ μεγάλωσε ως «κορίτσι»
χωρίς να γνωρίζει ότι ήταν αγόρι, υποσυνείδητα δεν δέχθηκε ποτέ να
συμπεριφέρεται κοριτσίστικα. Όταν έμαθε
την αλήθεια, σε ηλικία 30 ετών, προσπάθησε με τη βοήθεια ενός καθηγητή
ανατομίας, του Dr
Milton
Diamond να
επανέλθει στη φυσιολογική τους κατάσταση και να ζήσει όπως ο Θεός τον έπλασε,
ως άντρας. Αξίζει να προσεχθεί η τραγική
αυτή περίπτωση από όλους όσους διατείνονται ότι «Άντρας/γυναίκα δεν γεννιέσαι
…γίνεσαι(!)» (σύνθημα των οργανωτών του περσινού «Athens Pride», της παρέλασης δηλ.
«υπερηφάνειας» των ομοφυλοφίλων). Ο
τίτλος του σχετικού αποκαλυπτικού άρθρου είναι χαρακτηριστικός: «Γεννιέσαι ή
γίνεσαι; Το αγόρι που εξαναγκάστηκε να
μεγαλώσει ως κορίτσι»! (Βλ. www.tideon.org/index.php/2012-01-20-15-27-29/2012-02-28-20-52-17/8512-2016-08-01-21-54-24).
7.
Όπως
αναφέρουν στην ιστοσελίδα τους: «Το Πολύχρωμο Σχολείο» είναι μια εθελοντική μη κερδοσκοπική
συλλογικότητα επιστημόνων που δημιουργήθηκε το φθινόπωρο του 2009 με αρχική
ονομασία «Ομοφοβία και Τρανσφοβία στην Εκπαίδευση»…»! Αυτή την «πολυχρωμία»
θέλουν να φέρουν στα σχολεία μας; Την
«πολυχρωμία» της ομοφυλοφιλίας και της σεξουαλικής παρεκτροπής; Κι όμως, με τέτοιες ΜΚΟ συνεργάζεται το
Υπουργείο Παιδείας για τη «διαφώτιση» των παιδιών μας, όπως και με την ΜΚΟ
«Αντιγόνη», η οποία έχει κατηγορηθεί ότι χρηματοδοτείται από τον περιβόητο
κερδοσκόπο και ανθέλληνα George
Soros
(Σόρος), μέσω της
διεθνούς Οργάνωσης «Ευρωπαϊκό Δίκτυο Ενάντια στο Ρατσισμό» («European Network Against Racism» - ENAR), καθώς και για τη σκνδαλώση
επιχορήγησή της με πακτωλό χρημάτων από το Ελληνικό Κράτος (www.zougla.gr/greece/article/parti-ekatomirion-me-sfragida-mko)! Δεν πιστεύουμε τυχαία «… η χρηματοδότηση του Athens Pride (παρέλαση των ομοφυλοφίλων στην
Αθήνα), με το ποσό των 26.000 δολαρίων, σε συνεργασία με μια από τις οργανώσεις
της κοινότητας των ομοφυλοφίλων, λεσβιών, αμφιφυλοφίλων και διεμφυλικών», από
τους «Οργανισμούς Ανοικτής Κοινωνίας» («Open Society Foundations») του «φιλάνθρωπου» George Soros, «στόχος ήταν να προωθήσουν την
ατζέντα της ΛΟΑΤ κοινότητας…» (Εφημ. «Δημοκρατία», 19.8.2016, www.dimokratianews.gr/content/65662/shedio-alosis-tis-ellados-me-kerkoptorta-idryma-soros).
8.
Εννοείται
ότι, ως ορθόδοξοι χριστιανοί, είμαστε ενάντια σε κάθε μορφή ρατσισμού. Ο κάθε άνθρωπος είναι ελεύθερος να ακολουθήσει
στη ζωή του ό,τι θέλει, αρκεί να μην ενοχλεί και βλάπτει τους άλλους. Αυτό, βέβαια, δεν σημαίνει ότι οι υπόλοιποι
πρέπει να συμφωνούμε και μάλιστα να διδάσκουμε τα παιδιά μας τη
«διαφορετικότητα» του οποιουδήποτε.
Αγαπάμε και συμπονάμε τον άνθρωπο , στηλιτεύουμε όμως την αμαρτία και τα
ψυχοκτόνα πάθη. Έτσι, με αυτή τη θέση
και πεποίθηση, δεν μπορούμε ποτέ να δεχθούμε, ως φυσικό το αφύσικο και ως
νόμιμο το παράνομο (ενάντια στον αιώνιο πνευματικό Νόμο του Θεού). [Βλ. αφιέρωμα μας στην ομοφυλοφιλία και στο
«Σύμφωνο Συμβίωσης» σε προηγούμενο τεύχος το Περιοδικού μας (Ε.Π.Ο. αρ. τευχ.
151/2016, σελ. 5-7 και 10-12 http://pefirp.gr/wp-content/uploads/2016/09/ΠΕΦΙΠ-15111.pdf)]
9.
Βλ.
σχετική παρουσίαση στο Περιοδικό μας (ΕΠΟ αρ. τ. 151/2016, σελ. 16) της «Ευρωπαϊκής
Πρωτοβουλίας Πολιτών» με τίτλο: «Μαμά, Μπαμπάς και Παιδιά», όπου με τη συλλογή
υπογραφών υποστηρίζαμε το αυτονόητο το φυσιολογικό Γάμο και τη παραδοσιακή
Οικογένεια.
10. Βλ. www.tideon.org/index.php/2012-02-03-08-08-55/2012-02-28-20-15-23/9847-2017-02-18-14-27-06 εδώ μπορούν και οι εκπαιδευτικοί
να βρουν την αντίστοιχη «Δήλωση Διδασκόντων για το Βιβλίο Πρακτικών του
Γυμνασίου», καθώς και άλλα σχετικά ενδιαφέροντα άρθρα. Συνιστούμε θερμά την παρακολούθηση του Βίντεο
της θαυμάσιας Ημερίδας, που διοργανώθηκε στην Κατερίνη (4.3.2017), με θέμα:
«Έμφυλες ταυτότητες ως διδασκαλία στα παιδία μας» (https://youtu.be/k0209R_Qzbg) με ομιλητές τους Διονύσιο
Μακρή, Δημοσιογράφο, Δημήτριο Νατσιό Δάσκαλο και Απόστολο Χατζητόλιο, Ιατρό,
καθηγ. ΑΠΘ. Την ημερίδα συνδιοργάνωσαν
οι φορείς : Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων Δήμου Κατερίνης, Ένωση Θεολόγων Νομού Πιερίεας,
Σύλλογος Πολυτέκνων Νομού Πιερίας, «Ενωμένη Ρωμιοσύνη», Σχοή γονέων Κατερίνης,
ΓΕΧΑ Κατερίνης, Ιεραποστολικός Σύλλογος «Κυριακή». Η εκδήλωση ετέθη υπό την αιγίδα της Ιεράς
Μητροπόλεως Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος.
Ευχόμαστε να διοργανωθούν αντίστοιχες ημερίδες σε όλες τις μεγάλες
πόλεις της Χώρας και μάλιστα, υπό την αιγίδα της Ι. Συνόδου της Εκκλησίας μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου