Ναι στην ορθή σεξουαλική αγωγή

Ξεκαθαρίζουμε ότι δεν είμαστε εναντίον της σεξουαλικής αγωγής γιατί αυτή αποτελεί μέρος της όλης αγωγής που δίνουμε στα παιδιά μας. Η σεξουαλική αγωγή είναι ένα θέμα ιερό, πολύ λεπτό, ευαίσθητο και πολύπλευρο και πρέπει να το προσεγγίζουμε με σεβασμό και εξατομικευμένα, αφού το κάθε παιδί είναι μοναδικό με τις δικές του ευαισθησίες και ιδιοσυγκρασία. Είμαστε εναντίον της σημερινής παρεχόμενης σεξουαλικής αγωγής στα σχολεία, γιατί προβάλλει συγκεκριμένη ιδεολογία και γιατί αντιμετωπίζει ισοπεδωτικά τα παιδιά μας.

Σημειώνουμε ότι χρησιμοποιούμε την επικρατούσα ορολογία "σεξουαλική αγωγή" αντί της ορθής "διαφυλική αγωγή" για σκοπούς καλύτερης επικοινωνίας.



Πέμπτη 16 Νοεμβρίου 2017

Αγνότης και Υγεία







Παρόλο που διάφοροι επιστήμονες αποφάνθηκαν ότι η εγκράτεια και η ζωή αγνότητας, όχι μόνο δεν είναι επιβλαβείς αλλά διασφαλίζουν την υγεία του ανθρώπου, αυτές δεν προβάλλονται στα μαθήματα της σεξουαλικής αγωγής στα σχολεία μας. Παραθέτουμε πιο κάτω τις θέσεις δύο επιστημόνων για την εγκράτεια και την αγνότητα.

Διαβάζουμε από το βιβλίο του ιατρού Αποστόλου Χαρ. Δεληνικοπούλου "Αγνότης και Υγεία":

     Ο Τζαίημς Φόστερ Σκωτ, αυθεντία επί θεμάτων γενετησίου ενστίκτου, αποφαίνεται ότι: "Εάν οι τιμωρίες οι οποίες επιφυλάσσονται στον ακόλαστο είναι τόσον πολλές, υπάρχει πολλή ενίσχυση αντιθέτως, για τον ανύπανδρο άντρα, που αποδεικνύουν ότι η πλήρης εγκράτεια συμβιβάζεται προς την τέλεια υγεία. Έτσι αίρεται μεμιάς ένα μεγάλο βάρος από την σκέψη εκείνου που επιθυμεί να είναι ευσυνείδητος και ταυτόχρονα αρρενωπός και υγιής, με όλα τα όργανα του σώματος του να εκτελούν τις λειτουργίες τους κατά τον φυσιολογικό τρόπο."
    Την ίδια διαβεβαίωση παρέχει και ο Beale, καθηγητής στο King's College του Λονδίνου: "Θα παρατηρούσα, λέγει, ότι παρά τις διαβεβαιώσεις περί του αντιθέτου ... δεν προβλήθηκε καμμιά σοβαρή αντίρρηση θεμελιωμένη επί λογικών βάσεων ή επί δεδομένων της φυσιολογίας ή της υγιεινής, στο να ζει κανείς, ακόμα και στο να διέλθει όλη την ζωή του με εγκράτεια."
     Στο κεφάλαιο με τίτλο "Το θέμα της φυσιολογικής αναγκαιότητας",  ο ίδιος γράφει: "το επιχείρημα ότι, αν ο γάμος δεν είναι δυνατόν να πραγματοποιηθεί για διάφορους λόγους, είναι όμως απαραίτητο γαι φυσιολογικούς λόγους να βρεθεί ένα υποκατάστατο άλλης μορφής, είναι εξ ολοκλήρου εσφαλμένο και αστήρικτο. Πρέπει να λεχθεί με την περισσότερη δυνατή σαφήνεια, ότι  η αυστηρότερη εγκράτεια και αγνότητα εἰναι σύμφωνη τόσον προς τον φυσιολογικό όσο και προς τον ηθικό νόμο και ότι το να υποχωρήσει κανείς προς την επιθυμία, τις ορέξεις και τα πάθη δεν δικαιούται περισσότερο από τον φυσιολογικό νόμο απ΄ότι δικαιούται από τον ηθικό ή τον θρησκευτικό νόμο".





 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου